Jalan Jalan Sore



selamat malam buat yang lagi bernafas malam ini
semoga nafasmu penuh nikotin dan asap kenikmatan
udah lama nih ga buat status
bukannya males atau gimana
tapi lupa pasword facebook 

malam ini aku pengen cerita
tapi setelah baca ceritaku jangan langsung tidur yah
soalnya ini bukan dongeng pengantar tidur 
cerita dimuli dari sesuatu hal unik
yangku temui tadi siang

ketika aku duduk di atas seekor kursi yang tak berkepala, tak bergerak, apalagi beranak. apaan sih ðŸ˜…😅
tepat disamping tukang cilot langganan di alun alun
saat itu aku melihat sepasang kekasih yang lagi bekencan kyoke deh
lha pas iku, eh sek sek jowoan ae wes yo rek, iku mau aku mek sok sokan tok asline.
dadi ngene rek, mau iku ono bocah loro seng pacaran kyoke,
lha pas deke pacaran gaono seng aneh se asline, yo mek aku ae seng ketok aneh malahan soale lungguh dwean nang kunu😂 liane podo gandangan.
lha arek loro iku mau teko numpak pedah
pedahe ninja rek, swangar
klambine couple couple lan
mbois pol pokke.
kaet teko wedoke njengking nang sepedah
kudungan brukut rekk, tapi klambine lengen cendek
clonone nguaprett dadi lek disawang kyok lepet ngunu lah
seng sangar maneh klambine kuwi enek tulisane
" anti kimcil kimcil club" ðŸ¤£
aku mek iso ngguyu mbek mangan cilot, karo apik apik ga nguwasne.
lha deke iku langsung pose rek nang nduwure sepedah
pas nang ngarepe air mancur seng nang alun alun kae lo
lanange seng motoni ngalor ngidol golek view seng apik.
gak suwe teko pinggirku ono suoro rame rame
tak kiro ono satpol pp ngamuki wong seng parkir sembarangan
tibake duduk rek
ono arek tukaran tibake mbek pacare
tragis nemen, wedoke nangis nan
sampek hpne dibanting banting
aku penasaran "opoo wong wong iki"
moro tukang cilot nyauti omogku
"iku mau gara gara tuku cilot wedoke gaseneng pedes dadek ditukokne pedes"
jangkrikk gak mbois blas pek tukaran gara gara cilot
ono seng pacaran tapi wedoke mlaku dibarengi lanange nang piggire numpah sepedah motor
wedoke ngambul rupane.
wadoo lungguh kunu koyok ndelok drama korea
drama kucek kucek hotahe pisan.
gak suwe nang garepku ono wong lewat joging rupane
wong lanang loroan
joginge seh gasalah yo gaono seng aneh pisan
tapi wong loro iki joging mbek gandengan tangan rek
njirr opo karepe, jijik aku nguwasnone pek
langsung ngadek mlayu nang sepedah aku bos
ndang muleh ae wedi ketularan gais
wes pesenku teko ceritoku iku mau lurr, ojok seru seru yen kasmaran. ojo terlalu alay pisan lak pacaran. iling panggon, iling wektu. iku nggon umum beh akeh seng ndelok. terus masio seng suwe jomblo ojo nemen temen tala sampek jeruk makan jeruk ngunu. aku seng jomblo ae biasa ae. soale jare mbah sujiwotejo "Menikah itu nasib, mencintai itu takdir. Kamu bisa berencana menikahi siapa, tapi tak dapat kau rencanakan cintamu untuk siapa". lha rencanaku bengi iku turu i lurr, yowes ya cukup sak mene critone, kesok maneh tak critani kancil dicolong timun wes. wess aku ngantuk kesok maneh.

GOOD BYEEEEE
SALAM BERENCANAA !!!!!!!!!!
REPOST BY FACEBOOK

Komentar

Postingan Populer